Wie zijn wij ?

Met meer dan 65 jaar, een jonge en enthousiaste Scouting groep die vol in het leven staat. Aan 120 leden bieden wij wekelijks het Scouting spel aan.

Informatie !

Wat is nu eigenlijk Scouting en hoe werkt dat dan vooral bij Scouting Hintham. Vind hier veel informatie over onze Scouting groep.

Waar zijn wij ?

Scouting Hintham heeft in de wijk Hintham Noord 2 blokhutten omgeven met een groot terrein. De Steenuil en de Houtsnip zijn de namen van de blokhutten.

Lid worden ?

Niet meer te houden! Altijd al een echte Scout willen zijn? Schrijf je nu snel in en wordt vandaag nog lid van Scouting Hintham!

Veiligheid !

Een veilige omgeving is belangrijk. Zeker binnen Scouting, waar je met minderjarigen werkt. Wij delen graag hoe wij met alle facetten van veiligheid omgaan.

Beleef onze meest recente activiteiten hier met je eigen ogen!

Voor iedere leeftijd bieden wij een divers programma aan.

Bevers

Meisjes en jongens van 5 tot 7 jaar
Zaterdagochtend van 09.30 tot 11.00 uur komen de Bevers bij elkaar om te spelen. Spelenderwijs ontdekken ze de wereld.

Welpen

Meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar
Op zaterdagochtend van 11.15 tot 13.30 uur komen ze bij elkaar om spannende avonturen te beleven in de jungle.

Scouts

Meisjes en jongens van 11 tot 15 jaar
Iedere zaterdagmiddag van 14.00 - 17.00 uur trekken ze er op uit om nieuwe dingen te ontdekken, beleven en leren.

Explorers

Jongeren van 15 tot 18 jaar
Op vrijdagavond ondernemen ze activiteiten die ze zelf moeten bedenken en uitwerken. Maar natuurlijk is er ook begeleiding.

Roverscouts

Jongeren van 18 tot 20 jaar
In principe komen de Roverscouts bij elkaar op zaterdagavond, maar dit bepalen ze natuurlijk ook zelf.

Scoutingband      Jeroen Bosch

Een enthousiaste groep muzikanten vormen de Scouting band en oefenen iedere dinsdagavond.

Vind het pad naar Scouting Hintham!

Bezoek & post adres

Blokhut de Steenuil & de Houtsnip

Vliertsesteeg 16

5213 ZA Hintham (gem. 's-Hertogenbosch)