Met meer dan 65 jaar, een jonge en enthousiaste Scouting groep die vol in het leven staat. Aan 120 leden bieden wij wekelijks het Scouting spel aan vanuit onze locatie in Hintham Noord.

Scouting staat vooral voor uitdaging, samen en plezier maken. Naast dan onze leden veel plezier maken leren ze natuurlijk ook iets. Dit maakt Scouting een mooie hobby voor vele kinderen maar zeker ook een aanvulling op je jeugd.

Scouting Hintham is hip en gaat met zijn tijd mee. Onze stafleden maken iedere week weer leuke programma's die vooral verfrissend zijn. Als vereniging met 45 vrijwilligers die zich wekelijks inzetten, mogen we ons dan ook zeer rijk rekenen. Dit alles heeft natuurlijk ook te maken met een goede sfeer en enthousiasme binnen onze groep.

Binnen Scouting Hintham zijn er verschillende speltakken waarin kinderen en jongeren uit één leeftijdsgroep hun spel spelen.

De leeftijdsgroepen zijn 5-7 jaar, 7-11 jaar, 11-15 jaar, 15-18 jaar en 18-20 jaarOuder dan 18 jaar? Ook dan biedt Scouting uitdaging! Ga aan de slag als vrijwilliger

Geïnteresseerd in onze geschiedenis? Kijk dan snel hier voor onze Geschiedenis.

JSN Yoyo is designed by JoomlaShine.com