De Scouting band Jeroen Bosch bestaat uit leden in de leeftijd 7 tot 57 jaar. Ze repeteren elke dinsdagavond van 19.30 tot 21.30. De leden in opleiding krijgen op dinsdagavond ook een half uur privé instructie van een van de instructeurs.

Het instrumentarium bestaat uit, hoorns, trompetten, baritons, trombones, sousafoons, bekkens, slagtrom en een grote trom. Voor optredens is er de keuze uit twee tenues, te weten voor scouting gerelateerde optredens de traditionele scouting blouse en voor de taptoes en parades het galauniform.

De band verzorgt jaarlijks diverse optredens in zowel binnen- als buitenland. Zowel parades als concerten, zoals o.a. koningsdag en de slotdag van de avond vierdaagse in 's-Hertogenbosch.

Wil jij 3 x gratis mee komen doen om te ontdekken of de Scouting band iets voor jou is?  klik dan hier.

JSN Yoyo is designed by JoomlaShine.com